Reklamacije

JP „Putevi Srbije“, Sektor za naplatu putarine, ulaže velike napore da na sve sugestije, primedbe, reklamacije građana reaguje na brz i efikasan način.


1. REKLAMACIJA NA ISPRAVNOST UREĐAJA ZA ENP

Reklamaciju na ispravnost uređaja za ENP moguće je podneti na naplatnim stanicama JP „Putevi Srbije“, na svim prodajnim mestima ovlašćenih distributera i tо:

Obrazac “Reklamacija na ispravnost uređaja za ENP” preuzimate i popunjavate na mestu gde vršite reklamaciju.

Nakon obrade reklamacije, nadležna služba JP ”Putevi Srbije” će kontaktirati korisnika kako bi se dogovorili oko načina preuzimanja novog uređaja za ENP.


2. REKLAMACIJA NA NELOGIČNO SKINUTA SREDSTVA SA UREĐAJA ZA ENP

U slučaju reklamacije na pogrešno skinuta sredstva sa uređaja za ENP, korisnik podnosi reklamaciju na propisanom obrascu koji može preuzeti na naplatnim stanicama i ovde:

ico-adobe - Reklamacija iznosa naplaćene putarine uređajem za ENP (za otvoreni sistem)

ico-adobe - Reklamacija iznosa naplaćene putarine uređajem za ENP (za zatvoreni sistem)

Popunjeni obrazac reklamacije za pogrešno skinuta sredstva korisnik treba da pošalje na e-mail adresu: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. ili putem pošte na adresu JP „Putevi Srbije“, Ljube Čupe broj 5, 11050 Beograd.

Napomena: Rok za podnošenje reklamacije je 60 (šezdeset) dana. Svi zahtevani podaci moraju biti upisani u obrazac inače će zahtev biti odbijen kao nekompletan.


3. PRIJAVA IZGUBLJENOG/UKRADENOG UREĐAJA ZA ENP

Prillikom gubitka/krađe uređaja za ENP, potrebno je prijaviti nestanak popunjavanjem obrasca koji možete naći ovde: 

ico-adobe - Prijava izgubljenog / ukradenog uređaja za ENP

Izgubljeni uređaj za ENP će biti stavljen na tzv. “Crnu listu”, kako bi se sprečila dalja zloupotreba.
*Rok za stavljanje uređaja na „Crnu listu“ je, iz tehničkih razloga, deset dana od dana podnošenja zahteva.

Za sve informacije, pitanja, predloge, možete se obratiti Korisničkom centru JP “Putevi Srbije”.

 

Štampa