АГЕНЦИЈА ЗА БЕЗБЕДНОСТ САОБРАЋАЈА, УПРАВА САОБРАЋАЈНЕ ПОЛИЦИЈЕ, ЈП “ПУТЕВИ СРБИЈЕ” И “ЕКО СРБИЈА” - ЗАЈЕДНО У АКЦИЈИ “ВОЗИ ОДМОРАН”

Агенција за безбедност саобраћаја, Управа саобраћајне полиције, ЈП „Путеви Србије“ и „ЕКО Србија“ представили су данас, 04.07.2023.г, на конференцији за медије, заједничку кампању посвећену повећању безбедности у саобраћају - „Вози одморан“.

Медијима су се обратили в.д. директора Агенције за безбедност саобраћаја Бранко Стаматовић, начелник Управе саобраћајне полиције Славиша Лакићевић, руководилац Одељења за односе са јавношћу ЈП „Путеви Србије“ Љерка Ибровић и комерцијална директорка „ЕКО Србија“ Наташа Вукшић.

Кампања „Вози одморан“ има за циљ смањење броја саобраћајних незгода, посебно оних са тешким повредама и смртним исходом, поготово током летњих месеци када је повећан интензитет саобраћаја на путевима у Србији.

Стога је очигледан значај заједничког наступа и подршке кампањи „Вози одморан“, природних партнера на овом задатку: Агенције за безбедност саобраћаја, Управе саобраћајне полиције и ЈП „Путеви Србије“.

Због значаја саме кампање, ЈП „Путеви Србије“ је почело од уторка, 04.07.2023.г. као управљач државних путева, путем ВМС портала, односно изменљиве саобраћајне сигнализације на аутопуту, да скреће пажњу учесницима у саобраћају приказивањем слогана и главне поруке кампање - „Вози одморан! Направи паузу на свака 2 сата“.

У оквиру кампање су планиране бројне активности на терену и посебно је затражена подршка медија како би поруке стигле до што већег броја учесника у саобраћају и целокупне јавности.

Љерка Ибровић, у име ЈП „Путеви Србије“, истакла да је да је умор код возача један од највећих узрока саобраћајних незгода и захтева посебну пажњу и возача и јавности, јер у незгодама које настају као последица умора, 50% су веће шансе да дође до смртног исхода или тешких телесних повреда.

Ибровић је нагласила да су аутопутеви који се граде у Републици Србији у складу са европским стандардима, са одговарајућим бројем одморишта, паркиралишта и услужних центара чиме се возачима пружа могућност да због замора стану и направе паузу. Ибровић је посебно апеловала на медије да буду друштвено одговорни и дају подршку оваквим кампањама.

Након конференције за медије су приказана и два кампера који ће бити део промоције кампање, са порукама на два језика, српском и енглеском, „Вози одморан“ и „Drive fresh“ и сви други промотивни материјали, а промо тим кампање је одговарао на питања новинара.

Линк до видео материјала и изјава учесника на промоцији кампање је: Промоција Кампање "ВОЗИ ОДМОРАН"


Штампа