AGENCIJA ZA BEZBEDNOST SAOBRAĆA, UPRAVA SAOBRAĆAJNE POLICIJE, JP "PUTEVI SRBIJE" I "EKO SRBIJA" - ZAJEDNO U AKCIJI "VOZI ODMORAN"

Agencija za bezbednost saobraćaja, Uprava saobraćajne policije, JP "Putevi Srbije" i "EKO Srbijea" predstavili su danas, 04.07.2023.g, na konferenciji za medije, zajedničku kampanju posvećenu povećanju bezbednosti u saobraćaju - "Vozi odmoran".

Medijima su se obratili v.d. direktora Agencije za bezbednost saobraćaja Branko Stamatović, načelnik Uprave saobraćajne policije Slaviša Lakićević, rukovodilac Odeljenja za odnose sa javnošću JP "Putevi Srbije" Ljerka Ibrović i komercijalna direktorka "Eko Srbije" Nataša Vukšić.

Kampanja "Vozi odmoran" ima za cilj smanjenje broja saobraćajnih nezgoda, posebno onih sa teškim povredama i smrtnim ishodom, pogotovo tokom letnjih meseci kada je povećan intezitet saobraćaja na putevima u Srbiji.

Stoga očigledan značaj zajedničkog nastupa i podrška kampanji "Vozi odmoran", prirodnih partnera na ovom zadatku: Agencije za bezbednost saobraćaja, Uprave saobraćajne policije i JP "Putevi Srbije".

Zbog značaja same kampanje, JP "Putevi Srbije" je počelo od utorka, 04.07.2023.g. kao upravljač državnih puteva, putem VMS portala, odnosno izmenljive saobraćajne signalizacije na autoputu, da skreće pažnju učesnicima u saobraćaju prikazivanjem slogana i glavne poruke kampanje - „Vozi odmoran! Napravi pauzu na svaka 2 sata“.

U okviru kampanje su planirane brojne aktivnosti na terenu i posebno je zatražena podrška medija kako bi poruke stigle do što većeg broja učesnika u saobraćaju i celokupne javnosti.

Ljerka Ibrović, u ime JP "Putevi Srbije", istakla je da je umor kod vozača jedan od najvećih uzroka saobraćajnih nezgoda i zahteva posebnu pažnju i vozača i javnosti, jer u nezgodama koje nastaju kao posledica umora, 50% su veće šanse da dođe do smrtnog ishoda ili teških telesnih povreda.

Ibrović je naglasila da su autoputevi koji se grade u Republici Srbiji u skladu sa evropskim standardima, sa odgovarajućim brojem odmorišta, parkirališta i uslužnih centara čime se vozačima pruža mogućnost da zbog zamora stanu i naprave pauzu. Ibrović je posebno apelovala na medije da budu društveno odgovorni i daju podršku ovakvim kampanjama.

Nakon konferencije za medije su prikazana i dva kampera koji će biti deo promocije kampanje, sa porukama na dva jezika, srpskom i engleskom, „Vozi odmoran“ i „Drive fresh“ i svi drugi promotivni materijali, a promo tim kampanje je odgovarao na pitanja novinara.

Link do video materijala i izjava učesnika na promocije kampanje je: Promocija Kampanje "VOZI ODMORAN"


Štampa