Рекламације

ЈП ”Путеви Србије”, Сектор за наплату путарине, улаже велике напоре да на све сугестије, примедбе, рекламације грађана реагује на брз и ефикасан начин.


1. ОБАВЕШТЕЊЕ КОРИСНИЦИМА ЕНП О НАЧИНУ И МЕСТУ ПОДНОШЕЊА РЕКЛАМАЦИЈЕ

ico-adobe - Обавештење корисницима ЕНП о начину и месту подношења рекламације


2.
РЕКЛАМАЦИЈЕ НА ИСПРАВНОСТ ТАГ УРЕЂАЈА

Рекламацију на исправност ТАГ уређаја могуће је поднети на наплатним станицама и продајним местима ЈП „Путеви Србије“, као и на свим продајним местима овлашћених дистрибутера. Корисник је у обавези да уз рекламацију на исправност ТАГ уређаја, приложи и уређај за који улаже рекламацију, како би се проверила његова исправност.

Гарантни рок ТАГ уређаја је две (2) године, од датума куповине уређаја.

Замена уређаја у гарантном року могућа је:

  • Уколико ТАГ уређај нема на себи трагове физичког оштећења
  • Уколико се након провере овлашћених лица утврди да очитавање ТАГ уређаја није могуће

Образац „Рекламација на исправност ТАГ уређаја” преузима се и попуњава на месту где се врши рекламација.

Након обраде рекламације, надлежна служба ЈП „Путеви Србије” контактираће корисника како би га обавестила о исходу поднете рекламације.


3. РЕКЛАМАЦИЈА НА ИЗНОС НАПЛАЋЕНЕ ПУТАРИНЕ ТАГ УРЕЂАЈЕМ

Уколико корисник има рекламацију на износ наплаћене путарине путем ТАГ уређаја, рекламација се подноси на прописаном обрасцу који може да се попуни на наплатној станици, у просторијама ЈП „Путеви Србије“ или преузимањем доле наведеног обрасца:

ico-adobe - Рекламација износа наплаћене путарине ТАГ уређајем (за затворени систем)

Попуњени образац рекламације износа наплаћене путарине ТАГ уређајем корисник може да пошаље електронским путем на mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. или путем поште на адресу ЈП „Путеви Србије“ Устаничка 64/5, 11050 Београд.

Напомена: Рок за подношење рекламације је 60 (шездесет) дана. Сви захтевани подаци морају бити уписани у образац, у супротном захтев ће бити одбијен као некомплетан.


4. ПРИГОВОР НА ОДГОВОР ПО РЕКЛАМАЦИЈИ/ПРИЈАВИ

Уколико корисник има приговор на одговор по рекламацији/пријави, приговор се подноси на прописаном обрасцу

ico-adobe - Приговор

Попуњени образац приговора корисник може да пошаље електронским путем на mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. или путем поште на адресу ЈП „Путеви Србије“ Устаничка 64/5, 11050 Београд.


5. ПРИЈАВА ИЗГУБЉЕНОГ/УКРАДЕНОГ ТАГ УРЕЂАЈА

Приликом губитка/крађе ТАГ уређаја, потребно је пријавити нестанак попуњавањем обрасца који можете наћи овде: 

ico-adobe - Пријава изгубљеног / украденог ТАГ уређаја

Изгубљени/Украдени ТАГ уређај биће постављен на тзв. “Сиву листу”, како би се спречила даља злоупотреба.
*ЈП „Путеви Србије“, пријављени ТАГ уређај поставиће на “Сиву листу”  у најкраћем могућем року од момента пријема захтева корисника.

За све информације, питања, предлоге, можете се обратити Корисничком центру ЈП “Путеви Србије”.

 


Штампа