• Ne uništavaj znak, znak znači život
  • Autoput Miloš Veliki - Lajkovac
  • Tunel Bančarevo - E80
  • Ne blokiraj zaustavnu traku

Razvoj poslovne izvrsnosti baziran na integrisanim menadžment sistemima u JPPS doživljava svoju ekspanziju. Višegodišnji rad na unapređenju menadžmen sistema, koji je započet 2011. godine na dobro utemeljenom osnovnom modelu, pokazao je da je standardizacija i stalna poboljšanja menadžmet sistema, uz osnovne principe modela izvrsnosti, postala prvorazredno pitanje poslovanja JPPS u stalnom i turbulentnom okruženju. Integrisani menadžment sistemi u JPPS daju punu podršku stabilnosti i razvoju preduzeća kroz jačanje стратешког менаџмента sa jedne strane i operativnog menadžmenta sa druge strane. Brzina promena u kojima posluju organizacije, zahteva da se pored definisanja strategije i izgradnje operativnog menadžment sistema uspostavi dinamička interakcija izmađu strateškog i operativnog menadžmenta. To znači da procesi kao rezultat strategije moraju biti brzo operativni za pružanje usluge korisnicima i u korist svih zainteresovanih strana.

JPPS je opredeljeno da stalno unapređuje kvalitet svojih usluga, sve svoje poslovne aktivnosti usklađuje sa primenljivim zahtevima zakonske regulative u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu, utvrđuje program bezbednosti i zdravlja na radu i angažuje se na njegovom doslednom sprovođenju - kroz projektna rešenja, specifikacije za nabavku opreme i materijala i metode realizacije projekata ugrađuje tehničko-tehnološka rešenja koja sprečavaju ili minimizuju rizike po bezbednost i zdravlje ljudi i bezbednost opreme, identifikuje, analizira i vrednuje rizike u oblastima bezbednosti i zdravlja ljudi, prema uspostavljenim kritierijumima.

Sistemi menadžmenta kvalitetom i bezbednošću i zdravljem na radu, u JPPS su u funkciji stalnog nastojanja da se što potpunije, efikasnije, efektivnije i pouzdanije zadovolje zahtevi, potrebe i očekivanja u oblasti kvaliteta usluga i bezbednosti i zdravlja na radu, kako internih tako i eksternih, zainteresovanih strana.

U cilju jačanja poslovne izvrsnosti i preispitivanja postavki sistema, JP "Putevi Srbije" se, u periodu od 2012. godine do 2017. godine, tri puta prijavljivalo za nacionalnu nagradu za poslovnu izvrsnost "Oskar kvaliteta" pod pokroviteljstvom Fondacije za kulturu kvaliteta i poslovnu izvrsnost FQCE i Privredne komore Srbije. 2014. godine, Preduzeće je osvojilo nagradu u oblasti Partnerstvo i resursi, dok je 2017. godine nagrada usledila u 3 oblasti: Partnerstvo i resursi, Rezultati kod korisnika i Strategija. Ove nagrade su dokaz da JP "Putevi Srbije" konstantno radi na razvoju i unapređenju, kako integrisanih menadžment sistema, tako i procesa, ali i da neguje aspekte poslovne izvrsnosti.

Uspešan početak još jednog sertifikacionog ciklusa IMS
2
9. septembar 2022.

 

JP "Putevi Srbije" dobitnik Nacionalne nagrade za poslovnu izvrsnost - priznanja Oskar kvaliteta 2020, u kategoriji javnog sektora kao Šampion izvrsnosti
12. novembar 2020.

 

10.11.17. Dodela nagrade Oskar kvaliteta

Vizija JP „Putevi Srbije“

„Naša vizija je da budemo ugledno i uspešno preduzeće
za upravljanje i razvoj  državnih puteva
u skladu sa očekivanjima
svih zainteresovanih strana.“


Misija JP „Putevi Srbije“

„Naša misija je da obezbedimo korisnicima državnih puteva
raspoložive, bezbedne i komforne uslove putovanja,
da društvu u celini stvorimo infrastrukturnu bazu za razvoj,
da partnerima obezbedimo dugoročne poslove uz mogućnost razvoja,
da vodimo računa o zaštiti životne sredine
i da obezbedimo ispunjenje očekivanja zaposlenih.“


Vrednosti  JP „Putevi Srbije“

U JP „Putevi Srbije“ negujemo sledeće vrednosti:

  • Zakonitost u radu i vršenju usluga
  • Kompetentnost, profesionalizam i etičnost
  • Odgovornost, efikasnost i efektivnost
  • Transparentnost i komunikativnost
  • Podsticanje inovativnosti
  • Stvaranje klime pripadnosti firmi
  • Učenje od dobre svetske prakse
  • Efikasno i racionalno planiranje
  • Donošenje odluka na osnovu analize objektivnih činjenica
  • Odgovornost prema životnoj i radnoj sredini
  • Društveno odgovorno poslovanje

 

U utorak 16.10.2012. godine u okviru prijave za nacionalnu nagradu za poslovnu izvrsnost Oskar kvaliteta 2012, našu organizaciju su posetili predstavnici ocenjivačkog tima Fondacije za kulturu kvaliteta i izvrsnost. Posle prvog kruga prijave koji je obuhvatao dobro pripremljenu dokumentaciju za konkurisanje, JP "Putevi Srbije" su ušli u uži izbor za nagradu i stvorili uslove za neposredno ocenjivanje od strane ocenjivačkog tima "Nagrade".

Članovi ocenjivačkog tima su predstavljeni rukovodstvu i članovima odbora za kvalitet i sama prezentacija dobrih strana poslovanja organizacije je protekla više nego očekivano dobro i profesionalno. Svi kriterijumi za ocenu (liderstvo, strategija, ljudski resursi, partnerstvo i resursi, procesi, proizvodi i usluge, rezultati-korisnici, rezultati-ljudski resursi, rezultati – društvena zajednica i ključni rezultati) su prezentovani jasno i u potpunosti sa svakim od odgovornih rukovodilaca.

Nacionalna nagrada za poslovnu izvrsnost - OSKAR KVALITETA, dodeljuje se profitnim i neprofitnim organizacijama, kao nezavisna i neutralna nagrada za vrhunske rezultate postignute na razvoju i organizacione i poslovne izvrsnosti i konkurentnosti. Nagrada predstavlja snažan motivacioni faktor na putu ka poslovnoj izvrsnosti organizacija i podsticaj razvoju ukupne klime za unapređenje kvaliteta u našoj zemlji. Učešće na konkursu omogućava firmi: samoocenjivanje; dobijanje objektivne ocene unapređenja kvaliteta ocenjivanjem od strane neutralnog ocenjivačkog tima; upoređenje sa drugim uspešnim organizacijama; procenu sopstvenih tržišnih mogućnosti; stvaranje klime za kvalitet i njegovo unapređenje, itd.

U okviru Svetskog dana kvaliteta i Evropske nedelje kvaliteta 2012.godine, u privrednoj komori Srbije biće proglašenje pobednika i dodela nagrade Oskar kvaliteta.

JP „Putevi Srbije“ dobitnik Nacionalne nagrade za poslovnu izvrsnost - priznanja Oskar kvaliteta 2020, u kategoriji javnog sektora kao Šampion izvrsnosti

12. novembar 2020.

JP „Putevi Srbije“ je na ovogodišnjem konkursu Nacionalne nagrade za poslovnu izvrsnost – „Oskar kvaliteta 2020“ dobitnik najviše nagrade „Šampion poslovne izvrsnosti“. JP „Putevi Srbije“ je u ukupnom plasmanu osvojilo više od 750 bodova na proveri koja je održana 16. oktobra ove godine.

JP „Putevi Srbije“ je prvo veliko preduzeće iz javnog sektora koje je dobilo nagradu koja ima dodatni značaj jer je dobijena u složenim uslovima poslovanja i vanrednim okolnostima izazvanim pandemijom Korona virusa.

 
JP „Putevi Srbije“ u konkurenciji najboljih za „Oskar kvaliteta“

19. oktobar 2020.

Predstavnici Fondacije za kulturu kvaliteta i izvrsnost su u petak, 16.10.2020.g. proveravali i ocenjivali integrisane menadžment sisteme JP „Putevi Srbije“ povodom prijave na manifestaciju Nacionalna nagrada za poslovnu izvrsnost – „Oskar kvaliteta”.

Izvršni direktori sektora sa saradnicima su uspešno prezentovali poslovne procese i rezultate rada prema devet definisanih kriterijuma: Liderstvo, Strategija, Potencijali organizacije, Procesi i tehnologije, Tržište i korisnici, Rezultati poslovanja, Zadovoljstvo zaposlenih, Zadovoljstvo korisnika i Društvena odgovornost.

 

Međunarodni standardi za menadžment sredstvima i njihova primena u putnoj privredi

13. oktobar 2020.

U JP „Putevi Srbije“ održana je prezentacija „Međunarodni standardi za menadžment sredstvima i njihova primena u putnoj privredi“.

Prezentacije su održali profesori Fakulteta organizacionih nauka, prof. dr Vojislav Božanić i prof. dr Jovan Filipović.

 

Uspešna nadzorna provera uspostavljenih Integrisanih menadžment sistema JP „Putevi Srbije“

23. jun 2020.

Još jedna uspešna nadzorna provera uspostavljenih Integrisanih menadžment sistema JP „Putevi Srbije“ održana je 23.06.2020.g.

Nadzorna provera koju je sprovelo sertifikaciono telo StandCert je obuhvatila menadžment preduzeća i sve sektore i odeljenja preduzeća.

 

02.06.20. Predstavljanje Sistema menadžmenta energije u JP „Putevi Srbije“

U JP „Putevi Srbije“ održano je predavanje i obuka kadrova za sistem menadžmenta energije u okviru pripreme za sertifikaciju i implementaciju Sistema upravljanja energijom, kao jednom od glavnih komponenata društveno odgovornog poslovanja.

Energetski menadžment će praćenjem i analizom korišćenja i potrošnje energije i sprovođenjem mera energetske efikasnosti obezbediti uštedu energije i resursa, omogućiti dugoročno očuvanje životne sredine i bolju ekonomsku održivost procesa rada.

 

19.09.19. Realizovana Resertifikaciona provera ISO 9001:2015 i tranziciona provera standarda ISO 45001

Javno preduzeće „Putevi Srbije“ je tokom juna 2019. godine uspešno realizovalo drugu resertifikacionu proveru integrisanih menadžment sistema prema zahtevima standarda ISO 9001:2015 za sistem upravljanja kvalitetom i  tranzicionu proveru prema zahtevima ISO 45001:2018 za sistem menadžmenta bezbednošću i zdravljem na radu. Proveru su sproveli ocenjivači sertifikacionog tela Stand Cert iz Beograda, kojom su potvrdili da su procesi u javnom preduzeću „Putevi Srbije“  usaglašeni  sa zahtevima oba standarda i usklađeni po zahtevima novog standarda ISO 45001.

 

Svi učesnici su tokom provere pokazali izuzetnu posvećenost na integrisanim menadžment sistemima iz delokruga rada svojih procesa, a čime su potvrdili i kontinuitet usaglašenosti sistema menadžmenta kao celine.

Nivo razvijenosti integrisanih menadžment sistemi u okviru Odeljenja kvaliteta u Sektoru za UISS stvorio je utemeljenje za uspostavljanje i dalji razvoj drugih sistema menadžment relevantnih za ostvarenje ciljeva poslovanja JP „Putevi Srbije“.

 

02.07.18. Realizovana tranziciona i druga nadzorna provera po ISO 9001 i OHSAS 18001

Javno preduzeće „Putevi Srbije“ je 19 i 20.juna 2018. godine uspešno realizovalo tranzicionu i drugu nadzornu proveru integrisanih mendžment sistema po ISO 9001:2015 za sistem upravljanja kvalitetom i OHSAS 18001:2008 za sistem menadžmenta zaštite zdravlja i bezbednošću na radu. Ovim je preduzeće pokazalo potpunu usklađenost sa novom verzijom standarda ISO 9001:2015. Ocenjivači sertifikacionog tela MSC iz Beograda su izvršili proveru i potvrdili visok nivo usaglašenosti poslovanja JP „Putevi Srbije“ sa zahtevima oba standarda, naglašavajući da je nivo primene osnovnog standarda daleko iznad javnih preduzeća koja imaju implementiran ISO 9001:2015.

Svi učesnici provere su pokazali izuzetnu posveđenost u svom delokrugu rada na integrisanim menadžment sistemima i spremnost da unapređuju svoje poslovne procese kroz kontinuirana poboljšanja. Izuzetno dobro postavljen integrisani menadžment sistem, kojim se upravlja u okviru poslova integrisanih menadžment sistema Odeljenja kvaliteta u Sektoru UISS, zadovoljio je zahteve oba standarda i postavljen je na način da omogućava budući razvoj i integraciju novih standarda.

 

"Oskar kvaliteta" 2017

Info o nagradi