Izračunajte cenu putarine na željenoj deonici


U padajućim menijima sa leve strane izaberite ulaznu i izlaznu naplatnu stanicu kako biste dobili cenu putarine na željenoj deonici izraženu u dinarima i evrima.

Napomena:
Ukoliko je Vaša početna naplatna stanica Stara Pazova ili Šimanovci, tzv. čeona naplatna stanica, potrebno je da u padajućem meniju kao ulaznu naplatnu stanicu odaberete sledeće:

  • za n.s. Stara Pazova, birate Beograd
  • za n.s. Šimanovci birate Beograd
Ulazna naplatna stanica:
Izlazna naplatna stanica:
Kategorija vozila:
RSD

Ia

I

II

III

IV

PREUZMITE CENOVNIK U PDF FORMATU

Izdate dozvole za vanredni prevoz

Spisak izdatih dozvola za vanredni prevoz možete preuzeti odabirom željenog datuma iz kalendara

Oktobar 2020
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30  31  
Novembar 2020
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Decembar 2020
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Januar 2021
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29  30 31 
Februar 2021
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             
Mart 2021
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Izdate dozvole za vanredni prevoz - arhiva

Spisak izdatih dozvola za vanredni prevoz možete preuzeti odabirom željenog datuma iz kalendara

Oktobar 2018
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Novembar 2018
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
Decembar 2018
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
Januar 2019
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Februar 2019
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      
Mart 2019
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
April 2019
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Maj 2019
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
    2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Jun 2019
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Jul 2019
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Avgust 2019
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
Septembar 2019
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Oktobar 2019
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Novembar 2019
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    
Decembar 2019
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Januar 2020
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Februar 2020
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29  
Mart 2020
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
April 2020
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
Maj 2020
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Jun 2020
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Jul 2020
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Avgust 2020
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
Septembar 2020
Pon Uto Sre Čet Pet Sub Ned
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Zimska služba 2010/2011

znaci_zimskaPlan rada zimske službe

Mapa zimskog održavanja puteva po prioritetima

JP "Putevi Srbije" – obaveštava učesnike u saobraćaju da je shodno Rešenju Ministarstva za infrastrukturu Republike Srbije broj 344-08-5614/2010-12 od 01.11.2010.g., izvršilo izmenu režima saobraćaja i postavljanje saobraćajnih znakova saglasno Pravilniku o saobraćajnim znakovima na putevima i SRPS standardima i to: "ograničenje brzine" – II-30 (60) i II-30 (40) sa dopunskom tablom IV-20.1 sa simbolom "snežne padavine" (koja označava vremenske uslove u kojima važi znakom označena izričita naredba kada je na kolovozu sneg) na državnim putevima I i II reda, u periodu zimskog održavanja, radi obezbeđenja uslova za nesmetano odvijanje saobraćaja zbog mogućnosti pojave snega i leda na kolovozu i to u periodu od 15.11.2010.g. do 31.3.2011.g., a saglasno Planu zimske službe.

Na putevima svrstanim u prvi prioritet zimskog održavanja postavljen je saobraćajni znak "ograničenje brzine" – II-30 (60) sa dopunskom tablom IV-20.1 sa simbolom „snežne padavine“, a na putevima drugog i trećeg prioriteta zimskog održavanja saobraćajni znak "ograničenja brzine" II-30 (40), sa dopunskom tablom IV-20.1 sa simbolom "snežne padavine", i to na početku deonica pomenutih puteva i na svim raskrsnicama duž tih deonica.

JP "’Putevi Srbije" o izvršenoj izmeni režima saobraćaja i postavljenim saobraćajnim znakovima je obavestilo Inspekciju za puteve Ministarstva za infrastrukturu, Ministarstvo unutrašnjih poslova – Upravu za bezbednost saobraćaja.

Po isteku važnosti ove mere, JP "Putevi Srbije" će odmah ukloniti postavljene saobraćajne znake i uspostaviti prvobitni režim saobraćaja.

Jedan od osnovnih prioriteta JP "Putevi Srbije" je održavanje državnih puteva I i II reda (ranije magistralnih i regionalnih ) u zimskom periodu.

Zvanični početak zimske službe je 15. XI (2010. godine), a završetak 31. III (2011. godine). Za vreme trajanja zimske službe prisustvo ljudstva i mehanizacije u putnim bazama na autoputu i poluautoputu je 24 časa, a na ostalim putevima 16 ili 8 časova, po potrebi i duže, u zavisnosti od vremenskih prilika.

JP"Putevi Srbije" kao upravljač puteva pripremilo je Plan zimske službe. Shodno Planu zimske službe JP "Putevi Srbije" je organizovalo štabove zimske službe sa preciznim dužnostima i obavezama i, uz pomoć podataka Republičkog hidrometeorološkog zavoda, garantuje da će služba uspešno obaviti posao ove zime.

Specijalizovana preduzeća su pripremila potreban minimum od 50% kompletne mehanizacije, ljudstva i sirovina koje su predviđene za reagovanje u najvećem stepenu pripravnosti. Predvidjen broj svih vozila i kamiona na punktovima je 704, a mašina 284. Po smenama je angažovano 974 putara, 175 rukovodilaca, 340 mašinista i 755 vozača.

Prema značaju putnih pravaca svi putevi Srbije razvrstani su u tri prioriteta:

I prioritet su autoput i poluautoput i neke deonice "R" puteva
I i II prioritet su svi magistralni putevi
II ili III prioritet su regionalni putevi.

Prvi prioritet – kod puteva prvog prioriteta kolovoz se čisti i posipa mešavinom soli i rizle, tako da se omogući odvijanje saobraćaja uz smanjenu bezbednu brzinu u otežanim uslovima. Obavezna je upotreba zimske opreme, a u brdovitim i planinskim terenima upotreba lanaca.

Drugi prioritet - na putevima drugog prioriteta kolovoz se čisti i posipa samo rizlom ili šljakom. Obavezna je upotreba zimske opreme, a u brdovitim i planinskim terenima upotreba lanaca.

Treći prioritet - kod puteva trećeg prioriteta samo se uklanja sneg, ali tek nakon izvršenog čišćenja puteva I i II prioriteta. Obavezna je upotreba zimske opreme, naročito lanaca.

Da bi se osigurala prohodnost i bezbedno odvijanje saobraćaja, neophodna je blagovremena nabavka, distribucija i lagerovanje osnovnih materijala za posipanje.

Za zimsku službu 2010. i 2011. godine planirana je nabavka ukupno 67.500,00 tona soli, što sa postojećim zalihama čini 73.676,22 tona. Ukupna potrebna količina drobljenog kamenog agregata i rizle je 157.620,79 tona.

Posebna pažnja pri organizaciji održavanja i obustavi saobraćaja u zimskim uslovima poklanja se:

a) mostu "Gazela", prevoju Bubanj Potok, Begaljičkom Brdu i prevoju "Mečka" na autoputu;
b) prevoju Čestobrodica na putu Paraćin – Zaječar (600 m.n.v);
v) usponu Rušanj i Rudnik na Ibarskom putu;
g) prevoju Zlatibor, (1000 m.n.v.);
d) prevoju Popadija (Majdanpek – Negotin);
đ) prevoju Tresibaba (Knjaževac – Niš);
e) prevoju Svetinja (Topola – Kragujevac);
ž) prevojima na Fruškoj Gori (Iriški Venac, Banstol),
z) širim područjima Tare, Crne Trave i Sjenice,
i) mostu kod Beške na putu Beograd - Novi Sad,
j) prevoj Jaram na putu Brzeće-Kopaonik,
k) most preko Save, obilaznica Dobanovci-Ostružnica
l) zona mosta Prijevorac na rekonstruisanoj deonici M-21, između Borove Glave i Kokinog Broda.

JP "Putevi Srbije" će sarađivati sa Ministarstvom za unutrašnje poslove Srbije - upravom saobraćajne policije, obaveštavajući ih o stanju pripremljenosti zimske službe, prihvatati sugestije i zajedno donositi odluke, naročito kada se radi o obustavama saobraćaja na kritičnim deonicama.

Apelujemo na korisnike puteva i ostale učesnike u saobraćaju da se pridržavaju propisa i uključuju u saobraćaj sa opremom za kretanje u zimskim uslovima, pogotovo na kritičnim deonicama kao i da poštuju ograničenja brzine.

Mapa stanja na putevima u zimskom periodu

You need to upgrade your Flash Player

Zimska služba 2011/2012

znaci_zimskaJP ’’Putevi Srbije’’ – obaveštava učesnike u saobraćaju da je, shodno Rešenju Ministarstva za infrastrukturu i energetiku Republike Srbije broj 344-08-3679/2011-03 od 25.10.2011.g., saglasno Pravilniku o saobraćajnoj signalizaciji  na putevima („Službeni glasnik RS“ br.41/09, 26/10), i SRPS standardima, izvršilo izmenu režima saobraćaja i postavilo  saobraćajne znakove “ograničenje brzine“  – II-30 (60) i II-30 (40) sa dopunskom tablom IV-20.1 sa simbolom „snežne padavine“ (koja označava vremenske uslove u kojima važi znakom označena izričita naredba kada je na kolovozu sneg) na državnim putevima I i II reda, u periodu zimskog održavanja, radi obezbeđenja uslova za nesmetano odvijanje saobraćaja zbog mogućnosti pojave snega i leda na kolovozu, i to u periodu od 15.11.2011.g. do 31.3.2012.g.

Na putevima svrstanim u prvi prioritet zimskog održavanja postavljen je saobraćajni znak „ograničenje brzine“ – II-30 (60) sa dopunskom tablom IV-20.1 sa simbolom „snežne padavine“.

Na putevima svrstanim u drugi i treći prioritet zimskog održavanja saobraćajni znak „ograničenja brzine“ II-30 (40), sa dopunskom tablom IV-20.1 sa simbolom „snežne padavine“.

Saobraćajni znaci su postavljeni na početku deonica pomenutih puteva i na svim raskrsnicama duž tih deonica, na saobraćajnim petljama (autoputevima), na početku i kraju navoza  objekata (mostova, nadvožnjaka) na državnim putevima I reda, autoputevima i motoputevima, ukrštanjima državnih puteva I i II reda,  ukrštanjima državnih puteva II i II reda, ukrštanju državnih puteva I reda i opštinskih puteva, ukrštanju državnih puteva II reda sa  lokalnim putevima, pod stručnim nadzorom ovlašćenih nadzornih organa JP „Putevi Srbije“.

Saobraćajni znak “lanci za sneg“ II-39, postavljen je pored kolovoza državnih puteva, van naseljenih mesta, (bez obzira na prioriotet održavanja utvrđen Planom zimskog održavanja), na sledećim lokacijama: na početku i kraju većih uspona kolovoza državnih puteva I i II reda i ukrštanje državnih sa opštinskim putevima unutar zona većih uspona, kolovoza državnih puteva I i II reda, pod stručnim nadzorom ovlašćenih nadzornih organa JP „Putevi Srbije“.

JP ’’Putevi Srbije’’ je o izvršenoj izmeni režima saobraćaja i postavljenim saobraćajnim znakovima obavestilo Inspekciju za puteve Ministarstva za infrastrukturu i eregentiku, Ministarstvo unutrašnjih poslova – Upravu za bezbednost saobraćaja.

Po isteku važnosti ove mere, tj. 31.03.2012.god., JP ’’Putevi Srbije’’ će odmah ukloniti postavljene saobraćajne znake i uspostaviti prvobitni režim saobraćaja.

Zvanični početak zimske službe je 15. XI (2011. godine), a završetak 31. III (2012. godine). Za vreme trajanja zimske službe prisustvo ljudstva i mehanizacije u putnim bazama na autoputu i poluautoputu je 24 časa, a na ostalim putevima 16 ili 8 časova, po potrebi i duže, u zavisnosti od vremenskih prilika.

JP"Putevi Srbije" kao upravljač puteva pripremilo je Plan zimske službe. Shodno Planu zimske službe JP "Putevi Srbije" je organizovalo štabove zimske službe sa preciznim dužnostima i obavezama i, uz pomoć podataka Republičkog hidrometeorološkog zavoda, garantuje da će služba uspešno obaviti posao ove zime.

Specijalizovana preduzeća su pripremila potreban minimum od 50% kompletne mehanizacije, ljudstva i sirovina koje su predviđene za reagovanje u najvećem stepenu pripravnosti. Predvidjen broj svih vozila i kamiona na punktovima je 711, a mašina 297. Po smenama je angažovano 1040 putara, 176 tehničara, 342 mašinista i 749 vozača.

Prema značaju putnih pravaca svi putevi Srbije razvrstani su u tri prioriteta:

I prioritet su autoput i poluautoput i neke deonice "R" puteva
I i II prioritet su svi magistralni putevi
II ili III prioritet su regionalni putevi.

Prvi prioritet – kod puteva prvog prioriteta kolovoz se čisti i posipa mešavinom soli i rizle, tako da se omogući odvijanje saobraćaja uz smanjenu bezbednu brzinu u otežanim uslovima. Obavezna je upotreba zimske opreme, a u brdovitim i planinskim terenima upotreba lanaca.

Drugi prioritet - na putevima drugog prioriteta kolovoz se čisti i posipa samo rizlom ili šljakom. Obavezna je upotreba zimske opreme, a u brdovitim i planinskim terenima upotreba lanaca.

Treći prioritet - kod puteva trećeg prioriteta samo se uklanja sneg, ali tek nakon izvršenog čišćenja puteva I i II prioriteta. Obavezna je upotreba zimske opreme, naročito lanaca.

Da bi se osigurala prohodnost i bezbedno odvijanje saobraćaja, neophodna je blagovremena nabavka, distribucija i lagerovanje osnovnih materijala za posipanje.

Za zimsku službu 2011. i 2012. godine planirana je nabavka ukupno 56.100,00 tona soli, što sa postojećim zalihama čini 72.548,57 tona.

Ukupna potrebna količina drobljenog kamenog agregata i rizle je 160.000,00 tona.

 

Posebna pažnja pri organizaciji održavanja i obustavi saobraćaja u zimskim uslovima poklanja se:

a)mostu "Gazela", prevoju Bubanj Potok, Begaljičkog Brda i prevoju "Mečka" na autoputu;

b) prevoju Čestobrodica na putu Paraćin – Zaječar (600 m.n.v);

v) usponu Rušanj i Rudnik na Ibarskom putu;

g) prevoju Zlatibor, (1000 m.n.v.);

d) prevoju Popadija (Majdanpek – Negotin);

đ) prevoju Tresibaba (Knjaževac – Niš);

e) prevoju Svetinja (Topola – Kragujevac);

ž) prevojima na Fruškoj Gori (Iriški Venac, Banstol),

z) širim područjima Tare, Crne Trave i Sjenice,

i) mostu kod Beške na putu Beograd - Novi Sad,

j) prevoj Jaram na putu Brzeće-Kopaonik,

k) most preko Save, obilaznica Dobanovci-Ostružnica

l) zona mosta Prijevorac na rekonstruisanoj deonici M-21, između Borove Glave i Kokinog Broda.

JP "Putevi Srbije" će sarađivati sa Ministarstvom za unutrašnje poslove Srbije - upravom saobraćajne policije, obaveštavajući ih o stanju pripremljenosti zimske službe, prihvatati sugestije i zajedno donositi odluke, naročito kada se radi o obustavama saobraćaja na kritičnim deonicama.

Apelujemo na korisnike puteva i ostale učesnike u saobraćaju da se pridržavaju propisa i uključuju u saobraćaj sa opremom za kretanje u zimskim uslovima, pogotovo na kritičnim deonicama kao i da poštuju ograničenja brzine.